Facebook

Оплата та повернення товару

ОПЛАТА ПОКУПКИ ЗДІЙСНЮЄТЬСЯ ТІЛЬКИ У ГРИВНЯХ:

  • на відділенні "Нової пошти" після отримання та перевірки товару (доставка післяплатою "Нова пошта");
  • передоплата за зазначеними нашими менеджерами реквізитами через Приват24 або в будь-якому терміналі самообслуговування Приватбанку;

"Нова Пошта" бере комісію за обробку післяплати – 2% (оплачується  при отриманні посилки), зате Вам не потрібно йти до банку або шукати термінал, щоб зробити передоплату.

При передоплаті через Приват24 або в будь-якому терміналі самообслуговування Приватбанку комісії немає.

ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ

У разі постачання пошкодженого товару, магазин INFIT здійснює заміну або адекватне зменшення ціни за домовленістю з Клієнтом.

У разі відмови від Замовлення після його виконання Клієнт зобов'язаний компенсувати всі витрати, понесені на доставку товару.

Шановний Клієнте, перевіряйте доставлений товар у момент отримання покупки!

Ви можете відмовитись від товару у випадку, якщо доставлений товар не відповідає тому, що Ви замовляли. Покупець має право повернути товар протягом 14 днів, якщо цей товар зберіг свій товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, фабричні ярлики та упаковку. Так як у ціну товару включено доставку, то при поверненні товару вартість доставки не повертається.

 

Швидке замовлення
Будь ласка, вкажіть свій номер телефону та iмя, щоб ми могли звязатися з Вами

captchacaptchacaptchacaptcha